Scrisoarea #38

Iubitul meu,

Ele te fac să reușești, să ai succes, să-ți îndeplinești dorințele. Tot ele te duc la pierzanie, te împiedică și-ți pun "bețe în roate". Cum îți vor infuența viața depinde doar de un singur factor: decizia ta. Ele sunt obișnuințele tale.

Pentru prima dată am conștientizat rolul obișnuințelor, atunci cînd o colegă de clasă încerca să mă convingă să devin consultantul unei firme de MLM. Nu știu de ce
și-a început "discursul" cu importanța obișnuințelor, dar cert e că textul citit de pe foaie despre rolul acestora m-a făcut să mă gîndesc numai la ele în următoarele 15 minute și practic să nu aud ce-mi zice ea.

S-a întîmplat mulți ani în urmă. Mi-ar plăcea acum să mă laud doar cu obișnuințe bune și utile, dar ...
Mai am mult de lucrat. Și asta e bine, căci asta deseori mă motivează și mă ridică cînd sunt jos.



Din fericire, am reușit totu să-mi dezvolt careva obișnuințe frumoase. M-am obișnuit să zîmbesc, mai ales cînd mi-i greu și mai ales cînd nu știu ce să fac. M-am obișnuit să vorbesc cu mama în fiecare zi. M-am obișnuit seara să-mi curăț gîndurile și să alung fărîmile de frusrări.M-am obișnuit să savurez bucuriile, dar și tristețele.

Acum mă obișnuiesc să fac sport în fiecare zi. Mă obișnuiesc să mă culc mai devreme, ca să mă scol mai devreme. Și mai ales, mă obișnuiec cu gîndul că fericirea ta depinde de tine, așa că dacă vrei să fii ferici, fii!

Femeia,
care-și educă obișnuințele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu