Scrisoarea #28

Iubitul meu,

Cred în dragoste. Cred în suflete pereche. Cred în suflete frumoase. Cred în suflete care rămîn fidele timp de o viață și mai mult. Acum cred. Dar în trecut, dragostea îmi părea cel mai persistent mit pe care l-a creat omenirea. Vedeam în dragoste nu mai mul decît un proces chimic, manifstări de egoism și ipocrizie. Până a mă îndrăgosti....

Și din fata rațională, cu principii bine definite de viață am devenit
una îndrăgostită și .... nebună. Îmi promisesem că niciodată nu voi face “prostiile” pe care le fac alte fete și femei. Este unica promisiune pe care am încălcat-o.

Am învățat să trăiesc fără regrete. Să-mi învăț lecția din orice experiență. Am învățat să trăiesc din plin, fără temeri. Poate deaceea acum îmi amintesc de toate acestea cu zîmbet, uneori sfios, alteori cu unul pînă la urechi.



Am întrebat și pe alții ce nebunii au făcut din și pentru dragoste. Au răspuns puțini, dar au răspuns. Răspunsuri care fac să zîmbești, care fac să te gîndești. Astfel, din dragoste oamenii se dau de-a dura și-și creează profil pe facebook. Tot din dragoste unii oamenii devin prieteni, iar alții se căsătoresc și dau naștere copiilor. Dragostea-i face pe oameni să nu asculte pe nimeni și să plece la iubirea lor. Frumos .....

M-am bucurat că oamenii au participat la acest mic “sondaj”. M-am bucurat cînd s-a implicat și Zina și a îndemnat persoanele să participe. Zina, mulțumesc! Dar cel mai mult m-a bucurat faptul că oamenii .... iubesc. 

Femeia, 
care crede ca dragostea va salva lumea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu