Scrisoarea #29

Iubitul meu,

Zilele acestea am aflat cele mai proaspete bîrfe ..... despre mine. Probabil, mai devrem sau mai tîrziu, orice persoană ajunge să fie bîrfită. Bîrfită de sute, zeci sau doar cîțiva oameni. Sunt multe studii care relevă motivele de ce oamenii bîrfesc. Internetul e plin cu demotivatore și imagini-hipster despre cei ce invidiază. Dar cîte studii sunt despre cel care e bîrfit? Care simte sau știe acest lucru? Cum se simt el?


Fiecare persoană are modul său de a reacționa și felul său de a se simți atunci cînd află că e în centrul bîrfelor. Cum m-am simțit eu? Nicicum! Nu am avut nici senzații de tristețe, că uite ce crede lumea.Și nici de bucurie, că dacă vorbesc pe la spate, na, sunt în fața lor. Indiferență.



Și e o indiferență specială. E diferită de indiferența generată de lecțiile vieții, dezămăgiri sau depresie. Nu e indiferența egocentrică, cînd exiști doar tu, iar lumea din jur e mai puțin importantă. E o indiferență tolerantă, una frumoasă. O indiferență generată de conștientizarea că totul e trecător, că cuvintele sunt doar cuvinte, și că timpul le pune toate la locul lor. O indiferență bună, blîndă, cînd te gîndești cuminte “las să vorbească”.

Femeia, 
împăcată cu bîrfele
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu