Scrisoarea #60

Iubitul meu,

Știi starea aia cînd e cald în suflet? E moale și bine. E luminos și foarte comfortabil. Independent de ce e în jurul tău. Asta eu numesc independență sufletească (căci mi-i greu să-i zic spirituală sau emoțională).

Cred că e una din cele mai importante independențe pe care o poate avea cineva. Să te simți bine cu tine însuți. Englezii au și o expresie care-mi place mult: to enjoy yourself. Cum ar fi în română? Să te savurezi pe tine însuți? Să te bucuri singur de tine? (Citesc ultimile 2 variante și rîd :) ).

Păcat că suntem învățați zeci de formule, sute de legi și mii de reguli, numai nu to enjoy ourselves....



Pe masa de birou și-au făcut loc niște lalele ce miroase a primăvară și a "hai las-o mai moale". Din căști timpanele-mi sunt mîngîiate de (recent descoperitul) Brenton Wood. Așa, așa astăzi eu enjoyed myself.

Tu cum te savurezi pe tine însuți?

Femeia,
cu auzul îndulcit de lemn

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu