Scrisoarea #50

Iubitul meu,

A trecut ceva timp de la ultima scrisoare. Ceva mult timp... Timp în care am sorbit întîlniri neprevăzute, am mai ucis cîțiva fluturi în stomac, și în care m-am împrietenit bine cu detașasrea. Căci anume ea te ține integru atunci cînd ești desfăcut de sentimente controverse.

Unul din cele mai controverse sentimente ține de fericire. Deobicei ferirea persoanei dragi te face fericiti. Dar știi ce se întîmplă atunci cînd această fericire doare?
Inima țopăie de bucurie că ochii omului drag scipesc de fericire, țopăie ......... printre lacrimi.



Și te convingi că așa e corect și așa e cel mai bine. Te convingi că totul se face spre bine. Și zîmbești. Și glumești. Și rîzi cu poftă. Și dansezi. Și cînți. Dar ochii oricum triști rămîn. Și dacă, dintr-un miracol, cineva observă tristețea, dai din mîină și zici că e din cauza oboselii. Și zîmbești... iar. Că altceva ce poți face?

Femeia,
ce cuprinde îmbrățișarea





 

2 comentarii:

  1. din pacate oricat ne-am chinuit sa aratatam altfel decat suntem.......ochii intotdeauna vor trada tristetea sufletului nostru

    RăspundețiȘtergere
  2. Sau poate nu, dacă ai tristețe te-a transformat într-un artist de excepție...

    RăspundețiȘtergere